جراحی فیستول با لیزر در اصفهان

لیزر فیستور در اصفهان

لیزر فیستول در اصفهان

در اصفهان کلینیک جراحی فیستول با لیزر در اصفهان توسط بهترین دکتر لیزر فیستول در اصفهان انجام می‌شود. برای کسب اطلاعات بیش‌تر در این باره در ادامه با ما همراه باشید. پیشرفت تکنولوژی کمک بسیاری در زمینه پزشکی و بهبود روش‌های درمانی بیماری‌ها کرده است.
امروزه لیزردرمانی توانسته است جایگزین بسیاری از عمل‌های جراحی‌ سنگین و پر عارضه شود. کاربرد لیزردرمانی در جراحی فیستول مقعد به علت حساسیت و آسیب‌پذیری ناحیة مقعد نسبت به اندام‌های دیگر باعث کاهش بسیاری از مشکلات این روند درمانی شده است.
لیزر در همه عمل‌های جراحی از مزایای زیادی برخوردار است. ولی به علت تک‌بعدی بودن درمان فیستول مقعد و نبود راهی جز جراحی آن، نقش لیزر پررنگ‌تر است.

نظر مراجعه کنندگان راجع به خدمات لیزر فیستول اصفهان کلینیک

من عمل لیزر درمانی فیستول در اصفهان کلینیک انجام دادم و به طور کامل بهبود پیدا کردم و اصلا بیماریم هم عود نکرد

خدمات و پاسخ گویی این کلینیک واقعا عالیه

بعد از انجام عمل بای پس معده در اصفهان کلینیک وزنم به طور چشمگیری کاهش پیدا کرد و اشتهام خیلی خیلی کمتر شد واقعا راضیم ممنون از تیم متخصص شما

زمان زیادی بود که بخاطر بیماری واریس داشتم اذیت میشدم اما از وقتی لیزردرمانی رو در اصفهان کلینیک انجام دادم خیلی خیلی بهتر شده مشکلم… از تیم متخصص شما متشکرم

چند وقت بود درگیر بیماری هموروئید بودم و دنبال یه دکتر متخصص خوب در اصفهان میگشتم که با دکتر گوهریان آشنا شدم و برای درمان به مطب ایشون مراجعه کردم. خداروشکر نتیجه خوبی گرفتم و کامل درمان شدم… ممنون از کادر درمان حرفه ای شما

ندا احمدی

برای لاغری هر روشی که بود رو امتحان کرده بودم ورزش، رژیم غذایی و … اما هیچ کدوم برام نتیجه نداشت برای همین عمل بای پس معده دیگه تنها امیدم بود چون بیماری فشارخون بالا هم داشتم و واقعا لازم بود وزنم رو کم کنم… من این عمل رو در اصفهان کلینیک انجام دادم و بعد از عمل بلافاصله کلی وزن کم کردم واقعا باورنکردنی بود

بهترین دکتر لیزر فیستول در اصفهان | لیست ۱۴۰۲

1.دکتر وجید گوهریان

همان‌طور که اشاره شد, بهترین و مؤثرترین روش درمان, لیزر است. اگر می‌خواهید از شر بواسیر خلاص شوید, درنگ نکنید و به ما مراجعه کنید تا با استفاده از لیزر مشکل خود را حل کنید.
درمان هموروئید بدون جراحی یک روش واقعی است. مطب ما از آخرین فن آوری و بهترین دکتر لیزر بواسیر در اصفهان  برای ارائه درمان‌های مؤثر و بی‌خطر به بیماران استفاده می‌کند. همچنین, یکی از دغدغه‌های بیماران قیمت لیزر بواسیر در اصفهان می‌باشد. شما می‌توانید برای اطلاع از لیزر هموروئید در اصفهان  این مورد از طریق شماره‌های درج شده با ما تماس حاصل نمایید.

دکتر وحید گوهریان

لیزر فیستول مقعدی در اصفهان

در جراحی فیستول با لیزر در اصفهان به‌جای استفاده از چاقوی جراحی و آسیب‌زدن به بافت‌های اطراف آن، با کمک اشعه و انرژی بازتاب شده از دستگاه لیزر راه فیستول را می‌بندند. لیزردرمانی فیستول نسبت به جراحی آن می‌تواند بادقت و تهاجم کم‌تری به عضله‌ دریچه مقعدی و همچنین، بدون کمترین درد و خونریزی صورت بگیرد.
چرا که لیزر فیستول این توانایی را دارد تا هم اعصاب آسیب‌دیده هنگام جراحی و هم مویرگ‌های پاره شده را ترمیم کند. این جراحی در کمترین زمان و به‌صورت سرپایی انجام می‌شود. به‌علاوه، نیازی به بی‌هوشی و تحمل عوارض ناشی از آن ندارد.

دلایل بروز فیستول چیست؟

در درون ناحیه رکتوم مقعد چندین غده وجود دارد که وظیفه تولید مایع را برعهده دارند. اگر این غده‌ها به هر علتی نتوانند وظیفه خود را به‌درستی انجام دهند، باکتری‌های موجود در این ناحیه کیسه متورم شده‌ای از باکتری تولید می‌کنند که به آن آبسه یا فیستول می‌گویند. دلایل بسیاری در بروز این بیماری تأثیرگذار هستند که مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

بیماری کرون
 عفونت کیسه‌های کوچک در روده بزرگ (دیورتیکولیت)
 بیماری پوستی چرکی
 سابقه جراحی‌های مقعدی
• ابتلا به بیماری سل
 ایدز HIV
 بیماری‌های جنسی مثل سفلیس
 زخم‌های ایجاد شده از ضربه‌زدن به عضلات مقعد
 زایمان‌های طبیعی به‌صورت مکرر
 یبوست و اسهال مداوم
 رابطه جنسی مقعدی
 التهاب و تورم در قسمت انتهایی روده

درمان فیستول اصفهان

تیغ جراحی برای هیچ فردی خوشایند نیست، آن هم در موقعیتی که برای عمل جراحی در ناحیهٔ مقعدی باشد. امروزه جایگزین بهتر و مطمئن‌تری به ‌جای عمل جراحی، برای درمان فیستول وجود دارد که در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین عوارض می‌تواند برای همیشه به این بیماری پایان بخشد. حتی می‌توان گفت تنها راهکار مؤثر و قطعی درمان فیستول مقعدی، درمان فیستول با لیزر است.
به طور کلی لیزر درمانی می‌تواند بدون احساس درد، خونریزی و به‌صورت قطعی این بیماری را درمان کند. اما عمل جراحی با عوارض ویژه خود مثل دوره نقاهت طولانی و بستری در بیمارستان همراه است. همان‌طور که اشاره شد، درمان فیستول اصفهان از طریق دستگاه لیزر پرتوان یکی از بهترین روش‌های درمان فیستول مقعدی است. با بهره‌گیری از فواید لیزر درمانی توسط بهترین متخصص لیزر فیستول اصفهان می‌توان از عود و بازگشت این بیماری جلوگیری کرد.
به علاوه، در این روش درمان شما دوره نقاهت بسیار کوتاهی را تجربه می‌کنید. همچنین، ممکن است لیزر درمانی فیستول با لیزر کم‌توان نیز پس از یک بار جراحی با لیزر پیشنهاد شود. اما اغلب نیازی به این کار نیست.

مزایای درمان فیستول با لیزر

طی درمان فیستول با لیزر پوست حساس مقعد کمتر تحریک و اذیت می‌شود. همچنین، این روش درمانی مزیت‌های دیگری نیز دارد. برخی از مزایای درمان فیستول با لیزر در اصفهان عبارت‌اند از:
 لیزردرمانی تنها راه قطعی درمان این عارضه است و هنگامی که پزشک از اشعه لیزر جهت درمان استفاده می‌کند، نیازی به استفاده از روش‌های دیگر نیست.
 این راه بدون هیچ‌گونه درد و خونریزی انجام می‌شود.
 در درمان فیستول با لیزر احتمال ابتلا شخص به تنگی دریچه مقعد وجود ندارد.
 این راه درمانی محدودیت سنی نداشته و برای همه گروه‌های سنی قابل انجام است.
 بعد از درمان با لیزر شخص نیازی به پانسمان ندارد.
 لیزر فیستول نیازی به دوره نقاهت و استراحت طولانی ندارد.
 امکان آبسه و عفونت در لیزردرمانی خیلی کم است.
 این راه بر خلاف سایر راه‌های درمانی به‌صورت سرپایی در کلینیک پزشک و در کمتر از نیم ساعت انجام می‌شود.

عوارض بعد از لیزر فیستول

عارضه‌های احتمالی پس از جراحی فیستول مقعدی که در صورت بروز آن‌ها نیاز به پیگیری است عبارت‌اند از:
• خونریزی زیاد
• تورم، ترشح یا درد شدید
• گشادی مقعد
• حرارت ۳۸ درجه‌ بدن یا بالاتر
• حالت تهوع شدید
• عود مجدد بیماری
• مشکل در دفع ادرار
• بی‌اختیاری مدفوع

مراقبت‌های بعد از جراحی فیستول با لیزر

• مصرف داروی ضددرد
• استفاده از آنتی‌بیوتیک در صورت لزوم
• تعویض پانسمان
• داشتن رژیم غذایی پر فیبر
• حمام نشسته‌ آب گرم
• پرهیز از نشستن روی زخم

مزایای لیزر درمانی هموروئید

بر اساس تحقیقات انجام شده بیماری هموروئید در زنان شایع تر از مردان است که دلیل اصلی این موضوع را می‌توان تفاوت در آناتومی بدن زن و مرد دانست. همان طور که اطلاع دارید بواسیر یا هموروئید به گشاد شدن و ایجاد تورم در رگ‌های داخلی و خارجی مقعد منجر می‌گردد. زنان به علت تجربه هایی مانند بارداری و زایمان, داشتن رابطه مقعدی, تغییرات هورمونی نزدیک به عادت ماهانه و … بیش تر به این بیماری مبتلا می‌شوند.
همچنین, بیش ترین دلایلی که در بروز هموروئید یا بواسیر در زنان نقش دارند به صورت مختصر شامل موارد زیر هستند:
نشستن طولانی مدت بر روی صندلی: این موضوع می تواند عضلات لگن را تحت فشار قرار دهد. از دلایل دیگر بروز هموروئید در زنان, یبوست و اسهال مکرر است. تغییرات هورمورنی در زنان می تواند آن ها را تا چند روز بعد از دوره عادت ماهیانه دچار اسهال کند. دلیل دیگر ابتلای این بیماری در زنان نیز بارداری و زایمان است. به همین دلیل است که به لیزر هموروئید در اصفهان نیاز دارید.

مشاوره رایگان برای بانوان
بهترین روش درمان فیستول بدون جراحی چیست؟

بهترین روش که امروزه توسط پزشکان موفق سراسر دنیا معرفی شده است، لیزردرمانی است که به طور قطعی این بیماری را برطرف می‌کند.

درمان فیستول با روش لیزردرمانی بهتر است یا عمل جراحی؟

قطعاً لیزردرمانی بهتر است. چرا که عمل با لیزر با بی‌حسی موضعی انجام شده و بیمار هیچ‌گونه از عوارض بیهوشی را تجربه نمی‌کند. دوره نقاهت در لیزردرمانی نیز از عمل جراحی بسیار کوتاه‌تر است.

برای درمان فیستول در زنان باردار چه راهی مناسب است؟

این اشخاص به علت وضعیت ویژه خود نمی‌توانند عمل جراحی انجام دهند. در نتیجه لیزردرمانی برای آن‌ها بهترین گزینه است که هیچ‌گونه عوارضی خاصی ندارد.

آیا عضلات مقعد زمان جراحی با لیزر آسیب می‌بینند؟

خیر. لیزر با استفاده از اشعه CO۲ و با دقت بسیار بالا انجام می‌گردد. در نتیجه اگر توسط دکتر متخصص انجام شود، احتمال آسیب به عضلات مقعد اصلاً وجود ندارد.

آیا خونریزی بعد از لیزر فیستول طبیعی است؟

بله. به‌طورکلی خروج مقدار کمی خون آبه به مدت چند روز از ناحیه لیزر شده طبیعی است. اما اگر بیش‌تر از آن طول کشید حتماً به پزشک مراجعه کنید.